Mail från Elsie Flannigan!!

I går fick jag svar på ett mail som jag hade skickat till en av mina Scrapp-idoler :-) Elsie Flannigan. Jag frågade om det var ok att vi körde en utmaning från hennes bok "52 Scrapbooking Challenges" och hon svarade:
"I am sooooo glad that you enjoy the book!!! and yes you can use the challenges and publish your work and you can use the picture of me from the book but please do not use the original work from my book by posting it directing on the web (the LO themselves) because I think the publishing company would not be too happy about that :)
thanks
elsie"

Så nu har jag dragit igång utmaningen på Scrappiz! Hoppas att det blir måånga som hänger på!
Det här blev mitt första bidrag #1:
Utmaning #1

Kommentarer
Postat av: lillasyster

Heej! såg det nu, men jag tror du stavat fel på datafreek...det är datafreak. Annars var det ett jäääättefint kort=)

2006-10-13 @ 15:23:42
Postat av: Anna "ronjabus"

Åh nej! Det måste jag ändra i Victor album. Tack för hjälpen lillasyster :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback