Wordpress

Jag håller på att bli tokig! Har precis flyttat över den här bloggen till wordpress... Och jag får det inte att fungera. Är det någon här som kan wordpress så snälla! Jag behöver hjälp!
* När jag förde över bloggen så fick jag inte med alla kommentarer, endast mina inlägg, fast då utan å,ä,ö. Så nu har jag ändrat de flesta, pust!
* Home, pages, categories och search är omöjliga att ändra till svenska! Jag har svenska versionen av WP och jag har lagt in den svenska språkfilen. Har provat att gå in i temat och redigera men inget fungerar!
* Jag har ett tema som heter Mandigo och har försökt att byta bild längst upp, men hittar ingen img-fil...

Snälla, kan ni hjälpa mig så maila mig gärna
[email protected]

Kommentarer
Postat av: Marit

Tror att Cia kan det... maila henne... du vet vilken cia jag menar va ;-)

Postat av: Anzan

Mailar dig under dagen! *kram*

2008-02-27 @ 07:35:21
URL: http://www.anzanscrap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback